Wij passen de volgende corona maatregelen toe

Zolang de corona maatregelen van de overheid gelden, zullen wij deze in Aquasense nauwgezet toepassen. Hieronder vind je terug wat dit betekent voor jullie en voor ons wanneer je een reservatie maakt en wanneer je naar Aquasense komt. Ze zijn gemakshalve opgedeeld in verschillende onderdelen. Gelieve alles grondig door te nemen en deze regels op te volgen.

Overzicht alle corona maatregelen

Voor je komst naar Aquasense

  • Wij mogen enkel op afspraak werken, wat bij ons voor de behandelingen altijd het geval is. Wens je daarom te komen enkel voor de aankoop van producten of cadeaubon, maak hier dan ook een afspraak voor.
  • Maak je afspraken zoveel mogelijk online en vermijd om langs te komen om een afspraak te maken.
  • Heb je klachten, zoals hoesten, niezen, keelpijn, benauwdheid, met of zonder koorts, dan vragen wij jou om je afspraak tijdig te annuleren en niet te komen. Ontvangen wij toch klanten met deze klachten, dan zijn wij genoodzaakt om deze naar huis sturen zonder te behandelen.
  • De algemene regels van social dinstance blijven de basisregel waar zowel klanten als personeel aan moeten voldoen. Ook onderling.
  • Wij vragen om zelf ook een mondmasker dragen (om jezelf maar ook ons) te beschermen, breng dit zelf mee.
  • Er zijn geen duo behandelingen toegelaten, er wordt telkens één-op-één gewerkt. Dit sluit niet uit dat je toch met 2 personen voor een behandeling mag komen, maar dit zal niet, zoals jullie bij ons gewoon zijn, in één ruimte gebeuren.
  • Wij vragen om het toilet bij Aquasense enkel bij hoogdringendheid te gebruiken. Hou daar rekening mee vooraleer naar Aquasense te komen.
  • Gezien de maatregelen die wij moeten nemen, waaronder extra tijd tussen behandelingen en extra beschermingsmateriaal voor iedere klant:
    • Vragen wij om behandelingen zoveel mogelijk te combineren (bvb niet op maandag nagels en woe ontharing, maar deze combineren in één afspraak)
    • Vragen wij om, ook bij behandelingen, steeds het gevraagde bedrag uit de mail te betalen. Dit is meteen het volledige bedrag om contact aan de betaalterminal te vermijden. Bij tijdige annulatie of bij verplichte sluiting omwille van nieuwe corona maatregelen wordt dit bedrag integraal op cadeaubon gezet met oneindige geldigheid.
Wat doen wij om jou en ons te beschermen
  • Aan de nailbar en aan het onthaal staan schermen om daar het contact te vermijden
  • Tussen de klanten door worden de ruimtes voldoende ontsmet en verlucht, daarvoor wordt telkens 15 minuten in de planning open gelaten
  • Voor BodySlimming en E-fit zal telkens maar één klant tegelijk toegelaten worden, dus of één E-fitter, of één BodySlimmer
  • Aan de nailbar zal ook maar één klant tegelijk ingepland worden, ook steeds met 15 minuten tussen
  • Het toilet zal na elk gebruik gereinigd worden. Dit zal bevestigd worden door een kaartje op het gesloten toilet. Vind je het toilet in een toestand zonder het kaartje erbovenop, spreek ons dan aan.
  • Waar de social distance niet mogelijk is, zoals bij praktisch elke behandeling bij Aquasense voorzien wij voor onze schoonheidsspecialistes de nodige beschermingsmiddelen: mondmasker, handschoenen, beschermkledij, gelaatsscherm.
  • Deurklinken, trapleuningen, kranen, betaalterminal, … worden regelmatig gedesinfecteerd, toch vragen we om zoveel mogelijk het gebruik van leuningen en klinken te vermijden en bv het openen van deuren aan ons over te laten.
Aankomen bij Aquasense
  • We vragen aan alle klanten om op tijd te komen, ook niet te vroeg. Je komt binnen langs de ‘oude’ voordeur (dit zal duidelijk aangeduid worden). Je wacht daar tot iemand jou komt halen. Zie je, voor het binnenkomen, dat er al iemand in de inkomhal aan het wachten is, dan wacht je nog even buiten en bel je pas nadat die persoon de inkomhal heeft verlaten. Ben je toch te vroeg, of zie je dat er nog mensen buiten staan te wachten, hou dan de nodige afstand van 1.5m of blijf nog even in de auto wachten.
  • Je kan vermijden om aan de voordeur de stang te gebruiken door de deur te openen met elleboog of bovenlichaam tegen het glas te duwen.
  • Van de inkomhal word je meteen naar de behandelruimte geleid, waarbij contact met andere klanten wordt vermeden.
  • Ga niet zelf naar een behandelruimte, maar wacht tot iemand jou komt halen.
Bewegen in Aquasense
  • Op de trappen hebben de mensen die naar boven komen altijd voorrang op de mensen die naar beneden gaan, kruis elkaar nooit op de trap. Mensen die naar beneden gaan en horen dat er mensen naar boven komen, dienen terug naar boven te gaan en plaats te maken voor de mensen die naar boven komen.
  • Mensen die naar BodySculptor of Chromo IOS gaan en zien dat er een andere klant deze ruimte wil verlaten of zich nog in de gang bevindt, gaan terug achteruit om deze klant niet te moeten kruisen.
  • Volg de informatie die aan muren en deuren hangt
Tijdens de behandeling
  • Onze excuses, maar wij mogen volgens de maatregelen onze klanten geen drankje aanbieden bij een behandeling. In de wellness natuurlijk wel.
  • Bij aanvang van elke behandeling en op het einde ervan vragen we aan ons klanten om de handen te ontsmetten met de door ons aangeboden handgel.
Specifiek wellness
  • Er is meer tijd tussen de boekingen om contact tussen binnen- en buitengaande klanten te vermijden
  • Tussen de sessies wordt alles grondig ontsmet
  • Gebruik verplicht een handdoek om plaats te nemen op de kussens en in de sauna.
  • Gebruik van slippers is verplicht. Breng er zelf mee of je kan ze ook bij ons huren.
Betaling
  • We vragen om zoveel mogelijk online te betalen via de link die je in de confirmatiemail ontvangt.
  • In Aquasense zelf vermijden we om met cash te betalen.

Beknopte corona maatregelen